joi, 5 decembrie 2013

Haina face omul sau omul face haina?

Nu cred ca putem sa fim mereu la moda, din diverse motive.
In zile noastre hainele sunt intr-o schimbare continua, ca si toate lucrurile care ne inconjoara.
Daca avem dulapul plin de haine si majoritatea sunt purtate foarte rar, atunci cred ca este un fel de obsesie (ceva de genul osesiei de colectionisti).
Cum am repetat dar ma mai repet sa nu se faca confuzie, nu sunt adeptul acumulari si nici nu imi pasa ce apare tot timpul in acest domeniu.
Avem la dispozitie o gama foarte variata de vestimentatie, pe toate gusturile.
Vestimentatia noastra este influentata de cultura in care traim, de prieteni, de caracter si mai rebuie sa ne adaptam si mediului unde ne desfasuram viata.
Cu multe reguli de vestimentatie in diversele medi. Daca mergi la munca trebuie sa porti un tip de vestimentatie si asta in functie de ce munca faci.
Sunt haine care ne ajuta sa ne simptim comozi si cele care ne fac sa fim in siguranta dar nu si de fiecare data in largul nostru.
Am putea sa facem biblioteci cu toate cartile si revistele care vorbesc de aceasta nascocire a omului si anume haina.
Dar hai sa nu exageram cu vestimentatia, nu sa o ignoram dar toate au o masura, mai putina vanitate si mai mult respect pentru cei care nu sunt poate atata de atenti la modul de a se imbraca.
Hai ca am cam incurcat lucrurile si nici nu stiu daca are un sens tot ce am scris in acest articol.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu